Returpolicy
Ă
terkomst
Ăr det möjligt att returnera min bestĂ€llning? Ja, det Ă€r möjligt.
Om du inte Àr nöjd med de varor du har bestÀllt har du möjlighet att returnera dem inom 30 dagar efter mottagandet.
I detta fall mÄste ordern uppfylla följande villkor:
1.BestÀllningen innehÄller fortfarande alla lÀmpliga delar, komponenter och förpackningen har anlÀnt exakt som produkten.
2.normal hantering av Àr uppenbar, produkten brott pÄ grund av vÄrdslös hantering Àr uteslutet.
3.produkter vilka förhygien Àr viktigt har rengjorts noggrant innan .returprocessen pÄbörjas
4.produkten har visat sigvara defekt omedelbart efter mottagandet.
5.Vi har rÀtt att debitera kunden för fraktkostnader.
6.en retur kommer att behandlas inom 7 arbetsdagar och om villkoren Àr uppfyllda kommer returen att bekrÀftas officiellt inom denna period.
*Vi oss förbehÄller rÀtten att neka returnerade varor om vi misstÀnker att varorna har anvÀnts eller skadats utan vÄr egen förskyllan.
Hur kan jag returnera min bestÀllning?
Om din bestÀllning uppfyller ovanstÄende villkor mÄstedu göra följande för att .returprocessen
Skicka ett e-postmeddelande till: info@soloma-stockholm.se
Se till att e-postmeddelandet innehÄller följande:
BestÀllningsnummer
Orsak till begÀran om ÄterlÀmnande
Foto av produkten i hÀndelse av brott Kundens förnamn + efternamn Kundens adress
Vi kommer dÄ att tala med dig och ge dig returadressen.
Skicka aldrig returen till avsÀndaren, vi skickar rÀtt adress till dig efter att du bett . haross göra detDu som kund Àr ansvarig för fraktkostnaderna för att returnera produkten.
STORNOBAU
Konsumenten har ÄngerrÀtt enligt följande bestÀmmelse om konsumenten Àr en fysisk person som ingÄr en rÀttshandling för ÀndamÄl som inte huvudsakligen hÀnför sig till hans eller hennes kommersiella verksamhet eller yrkesverksamhet:
A. VILLKOR FĂR AVBOKNING
RÀtt till avbestÀllning
Ă
ngerfristen Àr 14 dagar frÄn den som inte Àr transportör har tagit emot eller godkÀnt de sista varorna.dag dÄ eller en dig utsedd avtredje part
Eftersom vi arbetar med ett helautomatiskt system verkstÀlls bestÀllningar sÄ snart de har lagts. DÀrför kan vi inte avbryta leveransprocessen fram till leverans, Àr inte möjlig vid mottagandet av varorna.sÄ en Äterbetalning
För att utöva din Ă„ngerrĂ€tt mĂ„ste du informera oss (SOLOMA-STOCKHOLM) genom en tydlig förklaring (t.ex. via e-post) om ditt beslut att frĂ„ntrĂ€da detta avtal. Ă
terkallandet Àr slutfört nÀr vi har mottagit varorna. Kostnaden för att returnera varorna ska bÀras av köparen.
Register för försÀndelser i transit
Eftersom vÄra varor skickas frÄn Asien kan det förekomma lÀngre transittider som vi inte har nÄgon kontroll över. Om varorna redan Àr pÄ vÀg till dig Àr det inte möjligt att avbestÀlla. VÀnta tills du har fÄtt varorna och returnera dem sedan till oss. Naturligtvis kan du informera oss i förvÀg om din avbokning.
För att kunna garantera dig snabbast möjliga retur ber vi dig att skicka en leveransbekrÀftelse till oss.
Konsekvenser av tillbakadragande
Om du frÄntrÀder detta avtal ska vi vi Äterbetala betalningar som alla har mottagit frÄn dig med ,för (undantag leveranskostnader med undantag för extra kostnader till följd av att du har valt en annan typ av leverans Àn den billigaste standardleverans som vi erbjuder), utan dröjsmÄl och senast inom fjorton dagar frÄn den dag dÄ vi mottagit meddelandet om att du frÄntrÀder detta avtal och mottagit varorna. För denna Äterbetalning anvÀnder vi samma betalningsmedel som du anvÀnde för den ursprungliga transaktionen, sÄvida vi inte uttryckligen kommit överens om nÄgot annat med dig; du kommer inte i nÄgot fall att debiteras för denna Äterbetalning.
** ALLA RETURER KOMMER ATT SKICKAS TILL VĂ
RT CENTRALLAGER I ASIEN PĂ
KUNDENS BEKOSTNAD.